Laatst las ik een discussie over of water een smaak heeft.
Wat is jouw mening hierover

Tags: Water

Weergaven: 326

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

helemaal mee eens sharani! mooie woorden hahah;)

Redactielid Sharani Sowikromo zei:
Water is lekker! Waarom kan ik niet uitleggen, maar het proeft zo fris.
Hoewel ik water over het algemeen lekker vind, vind ik toch dat Bar Le Duc apart is.

Conclusie: ik denk dat water wel een smaak heeft, maar een verborgen smaak!
Ok Maar welke water dat jij drinkt heeft smaak en welke heeft geen smaak?

Redactielid Habiba zei:
Ik denk dat water zeer zeker een smaakje heeft. Ik drink water van verschillende merken en je proeft echt wel een verschil.
Oh is dat zo, dan ga k vaker water drinken uit het kraan. Die flessen water van Romy is wel naturel, maar nadat je het hebt geopend en je laat het een paar dagen staan komt er wel een vreemde geur uit. Dat is niet erg fris.

Wendy zei:
Rotterdams kraanwater scheint het schoonste kraanwater te zijn van heel Nederland.
Spa en Ah water vind ik een beetje ijzerachtig smaken, het kraanwater in oude woningen ook.
Romy water van de lidl heeft iets naturels, messchien wil licht zoet in de verte. Drinkt lekker weg
HAAHAHAH Sami, je hoort je water ook niet "een paar dagen" te laten staan. Water beschimmeld net zo snel als ander drinken als sapjes, etc.

Dus net zoals je sapje: na opening beperkt houdbaar EN gekoeld bewaren.
water smaakt naar meer hahaha 't is bloedheet hier en dus kan ik niet genoeg krijgen van water...
de smaak kan met niet veel schelen. als het maar schoon is : ). nog teveel mensen op deze aardbol hebben geen goed drinkwater, daar moeten we iets aan doen
Gewoon smaakloos...maar wel verfrissend...
er is zeker een verschil in water. voor onze dansers gebruiken wij alleen bronwater van Eden, dat smaakt toch een stuk frisser en zuiverder dan de kraan.

ook in het buitenland vind ik het water altijd heel anders smaken, of zelfs in andere delen van Nederland: dan zie je ook dat er van die bruine aanslag komt als je thee hebt gedronken. komt volgens mij omdat er meer kalk in het water zit dan.

Antwoorden op discussie

RSS

ALBEDA APP

Recente activiteiten

VinRock (VinRock Entertainment) heeft een video geplaatst

KingStreet ft. Jimmy G - 'Rijders' (a VinRock Video - HD)

Share your videos with friends, family, and the world
Zaterdag
Benne van der Velde posted a blog post
Vrijdag
Redactielid Rebecca posted a blog post
Vrijdag
Redactielid Rebecca heeft video's geplaatst
Vrijdag

© 2012   Gemaakt door DNAMC.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden